A Secret Journey: TAMAT giveaway by 'A Secret Journey'

11 July 2020

TAMAT giveaway by 'A Secret Journey'


Saya lupa ingat lupa ingat. Ingatkan 10 julai baru tamat giveaway. Sekali check balik, 6 julai rupanya last giveaway tu. Haha

Dengan ini tamatlah Giveaway yang tidak seberapa. Terima kasih banyak2 yang join walau tidak semeriah mana tapi saya happy gembira ni. Ada juga yang sudi support join juga ya. Syukur. Semoga korang semua dimurahkan rezeki. Semoga apa-apa urusan dipermudahkan.


Maaf tulisan cakar ayam

Goncang2 siapa yang kena

Tahniah!

Jadi untuk giveaway ni, saya cabut secara manual dan dapat nama 'Azlan'. Main cabut saja ya, tidak main tipu ni. Tahniah Azlan. Yang lain jangan sedih2. Nanti saya buat lagi Giveaway. Join lagi ya kamu.

Kepada pemenang Azlan. Sila direct mesej saya di page FB SILVER 925

TERIMA KASIH BANYAK2 SEMUA BLOGGERS😊

7 comments:

  1. Tahniah kepada pemenang :)

    Datang singgah sini https://ikashoid.blogspot.com/2020/07/segmen-bloglist-2020-blog-shida.html

    ReplyDelete
  2. Tahniah kepada pemenang dan penganjur juga...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum..

    Alhamdulillah terima kasih kepada semua yang menjaya segmen ini terutama kepada Tuan tanah selaku penganjur.... dan juga kepada rakan - rakan penulis yang join.

    Terima kasih juga atas pemilihan saya sebagai pemenang. Semoga Allah merahmati dan memberkati kita semua..

    Singgah kat post ini untuk sang penganjur dan juga rakan - rakan yang menjayakan segmen ini yer..

    http://azlanrumadi.blogspot.com/2020/07/saya-menang-giveaway-by-secret-journey.html

    AZLAN RUMADI
    www.azlanrumadi.blogspot.my.

    S

    ReplyDelete
  4. Waa.. lain kali ada segmen, nak sertai juga.

    ReplyDelete

Gais...jangan lupa drop komen kamu! TQ^^