A Secret Journey: Target RM500

07 October 2018

Target RM500


Haluu...lamanya tidak update blog kan. Bulan September langsung tidak update apa-apa. Langsung tidak ada idea, nak tulis apa pun tak tahu. Dapatkah aku digelar sebagai Blogger? Hahaha...tak kisahlah.


Tapi, hari ni ada sesuatu yang saya sendiri nak taip entri apa. Hari ni nak bagitahu yang saya sendiri nak kumpul duit bermula hari ni. Sepatutnya mula dari awal tahun 2018, tapi saya mula hari ni. Huhuhu...its okaylah. Janji tanggungjawab saya ini terlaksana ya. Saya akan mula kumpul duit mula hari ni sampai hujung bulan disember, target RM500. Boleh kah tu? Takpe, sekali sekala nak cabar diri ni. Wahai blogger, engkau jadi saksi bagiku. Saya seorang suri rumah yang setiap hari bisnes online saja. Untung tu saya akan cuba untuk simpan. No use. Paksa tahan hati nak beli itu ini. Harap impian ni tercapai. Semoga di awal tahun 2019 memberi kegembiraan haha! 🤗🤗

Jom lah uolls challenge diri sendiri.

3 comments:

  1. goodluck! semoga dipermudahkan

    jemput join ga sha ; http://www.shfyqhazhr.com/2018/10/giveaway-planner-2019-by-shfyqhazhrcom.html

    ReplyDelete
  2. You can do it. Nak tak nak kena paksa diri. Kita dulu gitu jgk. Tahan je tangan ni drpd ambil duit simpanan tu. At the end bila kira duit tu tak sgka kita berjaya kumpul. Hehehe.

    ReplyDelete
  3. jemput singgah :) https://messarah.blogspot.com/2018/11/life-update-mese-occupato-busy-month.html

    ReplyDelete

Gais...jangan lupa drop komen kamu! TQ^^