A Secret Journey: Biarkan saya menulis hehe

05 December 2018

Biarkan saya menulis hehe

Hi anda disana...ya, yang sedang membaca tu. Siapa lagi? Hihi
Lamanya tak buka blog, kejap buka kejap tutup. Saya langsung tak ada idea nak tulis apa. Ada tips tak untuk ini? Saya ada juga buka blog tapi just tengok². Kosong. Datang idea, lepas tu dia jadi samar-samar.
Lepas tu hilang. Huhuhu...Saya hari ni tak tahu nak update entry pasal apa. Biarkan saya merepek dulu sambil² tu nak practice jari ni taip panjang-panjang dulu.

Apa yang saya buat masa tak buka blog ni? Busy ke?
Bukan busy...busy tengok drama ni. Korang pernah tengok drama Hwayugi.


Sukanya aku tengok movie atau drama apa-apa saja, asalkan bergenre seram. Best sangat. Drama Hwayugi yang ini pun okeylah. Pembukaan mula-mula drama ni, best sangat nampak budak perempuan boleh nampak hantu. Huhu...Layan juga. Baru pertengahan jalan tengok, nak tahu juga ending dia. 

Itu sajalah. Sambil-sambil tu saya nak buat iklan TV3 ya. Korang boleh cuci² mata. Saya jual kasut sandal heels. Cun cantik simple semua. Readystock at KL. Berminat boleh saja private message saya kat FB Lily Martin ya. Harga tak sampai RM60, semua bawah RM60.






Done upload iklan kejap² ya. Ini saja yang akan ditayangkan dalam entry.
Ok sampai sini saja. 😉😉

1 comment:

Gais...jangan lupa drop komen kamu! TQ^^